2012. július 20., péntek

Leiner Laura : A Szent Johanna gimi 6- Ketten

Kedvenc sorozatom következő része amit már 4-szer elolvastam. A SZJG megunhatatlan!!

Kedvenc karakter: Cortez, Reni,Ricsi, Virág, Máday meg mindenki
Csontváz Carlos
Ami kifejezetten tetszett: hogy C úgy vigyáz Renire meg törődik vele, minden,

Ami nem tetszett: hogy vége lett sokat kell még várni a következőig ( Hüpp, Hüpp)

A történet: 6/5 pontból

A karakterek: 5/5 pontból

A borító: 6/5 pontból

  SPOILER idézetek:
 " Tisztán emlékszem, hogy összehúzott szemmel néztem, és azon tűnődtem, hogy most vagy azt mondta „ kötő póráz dolgozgat” vagy „jövő órán dolgozat”. Valamiért (szimpla megérzés) az utóbbira tippeltem, és bejött."
"– Ren, figyelj már! – kiabálta túl a zenét.
– Igen? – kérdeztem, közelebb hajolva hozzá.
– Mondd csak meg nekem a könyvesbolt címét, ahol melózni fogsz… – Asszem', benézek párszor. Tudod. Leülök oda, olvasgatok, elmélkedek…
(…)
– Kedvet kaptam hozzá – tárta szét a kezét, közben pedig óvatos mosoly bujkált az arcán. Fürkészve figyeltem a reakcióját, aztán beharaptam a számat, és megpróbáltam elnyelni a mosolyom."
" Amikor megkaptuk a kajánkat, Cortez kikanyarodott a mekiből, Virág meg a zacskóban matatott.
– Ajj már! Nem jó játékot tettek bele. Hülye meki.
– Hülye bohóc -bólintott Ricsi,
– Hülye kiszolgálólány! -értettem egyet. Mindhárman feldúltak voltunk, csak másért. Cortez rágózva nézett rám, aztán csekkolta Virágékat a visszapillantóból, végül megvonta a vállát.
– Bocs, ott voltam, de nem igazán tudom, mitől kattantatok be.
Na, és ekkor mindhárman egyszerre kezdtünk magyarázni. Én azt fújtam, hogy a kiszolgálólány flörtölt, Virág, hogy mit kezdjen ezzel a játékkal, amikor már megvan, Ricsi pedig megállás nélkül szidta a bohócokat. Szegény Cortez, azt hiszem, egyedüliként volt normális a kocsiban. Van ez így. :)"
" Ricsi és Reni leveleznek:
" Mi van C-vel ? "
" Semmi "
" Össze vesztetek?"
" Egybe írjuk: összevesztetek ."
"Ren, lecsaplak haggggggyá' má a nyelvtannal. Na mesélj csak.! "
 " — Csak nem a dallistám — vigyorgott Cortez.
—Azt hiszed, minden rólad szól? — vágta rá Ricsi.
—Ez alap — bólogatott Cortez. — Minden este izgulok, hogy a holnap is rólam szóljon — folytatta, mi meg folyamatosan röhögtünk rajta.
—Ja, ezt ismerem. A múltkor azt álmodtam, hogy nem vagyok népszerű — hülyült tovább Ricsi.
—Rémálom lehetett — értett egyet Cortez.
—Totál. Izzadtan ébredtem, azt kiabálva „miéééért?” — dramatizált Ricsi."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése