2013. augusztus 8., csütörtök

Rachel Vincent: Pride- Falka

 A Vérmacskák sorozat 3. része.
Fülszöveg:
NAGYON REMÉLEM, HOGY A MACSKÁKNAK TÉNYLEG KILENC ÉLETE VAN
Eljárás alatt állok, a tét az életem. Tévesen, de azzal vádolnak, hogy megfertőztem egykori ember barátomat, majd megöltem, hogy eltüntessem a bizonyítékot. Embert megfertőzni a három főbenjáró bűn egyike. A másik kettő a gyilkosság, és a titkaink kifecsegése.
Háromból kettő. Nekem végem.
És ráadásul a hegyekben egy vad kóbor garázdálkodik: egy riadt, tizenéves nőstény macskát kerget. Nekünk kell először megtalálnunk, mielőtt a nyakunkra hozza az embereket. A szerelmem, Marc segítségével, úgy hiszem, meg tudom menteni a sebezhető lányt a nagyratörő kóbortól, és a Területek Tanácsának játszmáitól is.
Amennyiben a saját peremet túlélem…

Imádtam ezt is. Nagyon tetszett, hogy Faythe olyan bajjal száll szembe amit az erejével nem tud elintézni. Izgalmas volt nagyon tetszett. Viszont egy dolgot nem igazán értek, mi a "lószar" az, hogy a nőstény macskák ritkák mint a fehér holló,mégis találtak már kettő falkátlan nőstényt. Viszont az egészen dob a kettős recceszív gén dolog, ami nagyon érdekes.Szerintem "kicsit" túlságosan keményen kezelték azt, amikor Faythe megszegte a szabályt és bement a nőstényhez. Remélem hogy a következő részben a szart is kitapossák Malonból amiért elküldte Marcot, ezért nagyon mérges vagyok, de valahogy érzem, sőt biztosra tudom, hogy visszafog jönni.

Kedvenc karakter: MARC, Faythe, Jace, Faythe apja,
Ami kifejezetten tetszett:
minden
Ami nem tetszett: -
A történet: 6/5
A borító:
5/5




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése