2011. november 30., szerda

Annie M.G. Schimdt: Macskák társasága

Hogyan akadtam rá: Az 5-es irodalom tankönyvemben ajánlott olvasmányként szerepel a jó jegy érdekében elolvastam ,de megfeledkeztem elmondani a tanárnőnek...

Tartalom: A könyv egy lányról szól Minnáról aki macskából változott át emberré, akinek lesz egy barátja Tibbe. Az a baj ,hogy már nagyon régen olvastam és nem emlékszem tisztán a történetre.Annyi megmaradt bennem ,hogy nagyon jó és lehetetlen letenni ,mert a könyvben a cselekmény izgalmassága mint az özönvíz sodor magával és az olvasó képtelen abba hagyni. Úgy emlékszem 2 nap alatt elolvastam és úgy magával ragadott ,hogy elfelejtettem a tanárnak szólni róla így hát 5-öst nem kaptam....

Fülszöveg Visszaváltozzék vagy sem? Ez az, amire Minna, aki titokzatos körülmények között változott át macskából lánnyá, sehogyan sem tud válaszolni. Sok izgalmas kérdésre azonban tudja a választ, a Macskahírügynökség jóvoltából. Az értékes és érdekes híreket a fiatal újságíróval, Tibbével osztja meg, hálából, amiért az befogadta. A félénk fiúra nagyon is ráfér a súgás, mert unalmasnak tartott cikkei miatt elbocsátás fenyegeti. Tibbe, titkos hírforrásainak köszönhetően sztárriporter lesz, aki már a városka nagyhatalmú dezodorgyárosától sem fél. De győzhet-e az igazság egy ilyen befolyásos emberrel szemben? A fordulatos és humoros könyv holland szerzője a gyerekkönyv írók Nobel-díjaként számontartott Andersen-díj egyik kitüntetettje.

Pontok:
Borító5/5
Történet: 6/5
Szereplők: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése