2011. november 13., vasárnap

Helló kedves olvasó!

Üdvözöllek az oldalon kedves olvasó!
Ezt az oldalt (blogot) azért hoztam létre hogy azokat a könyveket amiket olvastam véleményeket, kritikákat, írjak  róluk.Ezt azért teszem , hogy másnak segítsek a könyv választásban . Pontokat adok a könyveknek, amiket a kritika végén láthatunk, így láthatjátok megérdemli -e az olvasást.

És akkor most beszélek magamról:
12 éves vagyok (Tudom hogy a "magamról" részben 13-at írtam) és Dorkának hívnak. Nagyon szeretek olvasni.7-es vagyok , még 1 évem van az általánosból. Ha minden igaz cukrász szakmát szeretném képviselni.

Könyvek amiket olvasok:
Szeretem a fantasy-t , a humort és a romantikus regényeket.  A történelmi regényeket és azokat amiket kötelező elolvasni nem szeretem. A könyvekben a  misztikus lényeket szeretem: a vámpírokat, angyalokat,szellemeket.

Kedvenc íróim: (mivel még nem sok könyvet olvastam ezért nincs sok)
Alyson Noel, Stephenie Meyer, Christine Nöstlinger

Kedvenc könyveim, sorozataim: Halhatatlanok sorozat, M.C. Az én sztorim, Gréti története, HSM.,

Kedvenc filmeim: Kellék feleség, Monte Carlo, 50 első randi, Másnaposok 1-2 ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése