2012. július 20., péntek

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 5- Remény

Kedvenc sorozatom kedvenc része. Első olvasás óta már 4-szer olvastam ( :) ) és még mindig nem unom...


Kedvenc karakter: Cortez, Zsolti, Dave, Virág

Ami kifejezetten tetszett: December 20 <3, amikor kiküldték Renit , Zsákot, Cortezt és Kingát Vladár órájáról, Zsolti és Reni beszélgetése, szilveszter,

Ami nem tetszett: Reni kicsit túl szenvedte a dolgokat, Cortez meg túl dramatizálta,

A történet: 6/5 pontból

A karakterek: 5/5 pontból

                                                       A borító: 6/5 pontból

SPOILER idézetek:
" -Melyik Szeptember 8?
-Kilencedikben-mondtam halkan. "
"– Emó, hagyjál már. Nem azt kapod karácsonyra – vihogott Ricsi.
– Akkor egy kis zsiráfot? – ugrándozott Virág.
– Honnan szedjek neked kis zsiráfot? Még nagyot se tudok, nemhogy kicsit – fogta a fejét."
" – Beülhetek a Télapó ölébe? – kérdezte Móni vigyorogva Zsoltitól, ahogy odalépett hozzánk.
– Vert már pofán krampusz? – kérdezett vissza Kinga reflexből. Zsolti elröhögte magát, Móni pedig
kínosan mosolyogva megvonta a vállát. Na, ez is egy jó szünet volt."
 "– Kinek kell barátnő, amikor… – tépte fel egy határozott mozdulattal a dobozt, és az izgalomtól
remegő kézzel vette ki az iPhone-t – …itt van ez? – fejezte be a mondatot könnyes szemmel."
" Vacsora: 5/2 – Cortez tudott valamit, amikor lelépett. Mit is mondhatnék? Spenótos volt és sajtos, és azt hiszem, húst is láttam benne, de nem mertem nagyon bökdösni, nehogy nekem támadjon."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése