2011. december 2., péntek

Füstbe ment terv..

Hát igen nem sikerült a tervem elbuktam legyőzött a lustaság....
Még a 2-dik bejegyzésemben írtam ,hogy ebben a hónapban (november) kitűztem magam elé egy célt elolvasni két könyvet. Hát ez fucsba ment ,nem olvastam el ,mentségemre legyen ,hogy nem volt időm .

Decemberben tényleg elolvasom a könyveket. Ráadásul már bejelentettem ,hogy mikulásra nem akarok csokit kapni hanem egy könyvet.Ezzel a dologgal is megnehezítem a tervem mivel nem fogom megállni ,hogy ne azt olvassam. De rájöttem ,hogy azzal fogom kínozni magamat és hajtom a kötelező olvasását csak azért ,hogy a friss zamatos új élményekben gazdag könyvet olvashassam.

A könyvnek még nem árulom el a nevét..... (úgy csinálok mintha valaki is olvasná a blogom szinte csak magamnak írogatok....)


Boldog Mikulást!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése