2013. június 24., hétfő

Kerstin Gier: Smaragdzöld

Időtlen szerelem trilógia 3. része
Fülszöveg
:
"
Mit tesz az, akinek összetörték a szívét? Úgy van. Telefonál a legjobb barátnőjével, csokoládét majszol és hetekig dagonyázik a boldogtalanságban. Csak az a bökkenő, hogy az akarata ellenére időutazóvá vált Gwendolynnak egészen más dolgokra kell tartalékolnia az energiáit: például a túlélésre. Mert azok a szálak, amelyeket a kétes hírű Saint Germain gróf még a múltban illesztett egymáshoz, immár a jelenben is veszélyes hálóvá szövődtek.
Ahhoz, hogy felfedjék a titkot, Gideonnak és Gwendolynnak nem elég eltáncolni egy menüettet a 17. század egyik legpompásabb bálján, hanem hanyatt-homlok kell belevetniük magukat a kalandokba bármelyik évről is legyen szó…"

Mivel az egész sorozatot másfél hét alatt kivégeztem, és csak olvastam és olvastam, nem volt időm a részek közben leírni a gondolataim és már nem is tudnám, hiszen mivel már elolvastam az utolsó részt, és tudom a történet végkimenetelét. De azért néhány szó az elősző részekről; Rubinvörös: A történet kicsit lassan indult be, de imádtam az új időutazásos dolgokat, a versikéket, amik igazán fülbemászóak voltak. GIDEON-t csupa nagy betűvel! Zafírkék: Azt hittem, hogy az első részt nem lehet felülmúlni, de tévedtem, túlszárnyalta az elképzeléseimet. Smaragdzöld és az egész sorozat: Hihetetlenül, tetszett ez az időutazós dolog, hiszen nem került a kezembe még ilyen könyv. Nagyon tetszettek ahogyan az írónő leírja egy adott kor ruházatát, épületeit. A sok fordulat, a Rubinvörösben rengeteg sok információt kellett feldolgozni ahhoz, hogy értsem a történéseket. A végére már belelehetett zavarodni is Gwen gondolat menetébe, a Gróf terveibe, és minden idővel kapcsolatos dologba. A Smaragdzöld végére kicsit meglepődtem Gideonon, addig végig kacér volt, arrogáns és végig játszadozott Gwennel. Ez nekem sokkal jobban tetszett, mint a végén a 'csöpögős' Gideon, úgy érzem neki is a végére marcipán szíve lett, de azért Gideon mégis csak Gideon, ezért hát szeretni kell :). Kerstin Gier nagyon jól kitalálta ezt a történetet, tökéletesen is írta meg (bár a végével nem nagyon vagyok kibékülve), és kívánok neki egy kalappal a további könyveihez, amit ha lefordítják magyarra, szívesen el is fogok olvasni.

"Rubinvörös holló száll az égen át,
Világok közt hallván a halottak dalát.
Ám alig eszmél rá titkos hatalmára,
Bezárul a kör, bármi is az ára.

Büszke oroszlán- arca sugárzó gyémánt,
De fényét sötét igézet ontja ki némán.
Amint a nap leáldozik, változást hoz Ő,
A holló halálával eljövend az idő."

Kedvenc karakter: GIDEON, Gwendolyn, Leslie, Xermius
Ami kifejezetten tetszett: időutazás, szerelem, minden!
Ami nem tetszett: olyan nem volt!
A történet: 6*/ 5 -az egész sorozat
A borító: 6*/5 -az egész sorozat, eszméletlenül tetszenek a könyvek borítói.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése