2013. június 24., hétfő

Rachel Vincent: Stray- Kóborok

Vérmacskák sorozat 1.
Fülszöveg:

"Már csak nyolc fogamzóképes nőstény vérmacska van. És én vagyok az egyik. Éppen úgy nézek ki, mint akármelyik amerikai egyetemi hallgató. De vérmacska vagyok; alakváltó, két világ lakója. Bár a családom és a falkám rossz szemmel nézte, elszöktem a kényszer elől, hogy továbbvigyem a fajt, és kialakítottam magamnak egy saját életet. Amíg egy este az a kóbor meg nem támadott. Tudtam a kóborokról – a falka nélküli vérmacskákról – akik állandóan hozzám hasonlókat keresnek: csinos, termékeny nőket. Ezt a példány elkergettem, de aztán megtudtam, hogy két másik nőstény eltűnt. A veszélyből ennyi is elég volt, hogy a falkám hazahívjon a saját védelmem érdekében. Persze. Csakhogy én nem vagyok ijedős kiscica. Bárkivel vagy bármivel megküzdök, ha kell, hogy megtaláljam a barátnőimet. Vigyázzatok, kóborok – karmaim vannak, és nem félek használni őket!"

Számomra ez a könyv újdonság volt, hiszen még soha nem olvastam vérmacskákról. Nagyon tetszett az, hogy végre egy talpra esett főhősnőről szól a történet, aki maga is olyan, mint a történet többi szereplője. Tetszettek az akció jelenetek. És a szerelmi háromszög, vagyis inkább négyszög. A történet elején még inkább Jace volt a szimpatikusabb, de a történet végére, közepére már Marc volt a favorit. A történet eleje kicsit bonyolult volt, a sok információról a vérmacskákról, a tanácsról, a nőstények és a kandúrok közötti dolgokról, de egyáltalán nem volt élvezhetetlen. Néha nagyon is egyet értettem Faythe-el, néha viszont fejbe bírtam volna vágni. Az elrablós rész is nagyon bejött és az is ahogyan elbánt Eric-el és Miguel-lel (HALÁL RÁJUK). Nagyon tetszett a végén az, hogy Marc mennyivel felszabadultabb lett, mint az elején, bár azért haragudtam is rá azért amit Jace-el tett. Kíváncsi vagyok nagyon, hogy mi fog történni New Orleansban. Rachel Vincent eszméletlenül jól ír, és nagyon jó ötletei vannak, azt hiszem azután a könyv után a kedvenc íróim közé tartozik. ;)

Kedvenc karakter: Jace, Marc, Parker, Faythe,
Ami kifejezetten tetszett: szerelmi sokszög, vérmacskák, akció és egyéb jelenetek
Ami nem tetszett: -
A történet: 6/5
A borító:
5/5
- nagyon tetszik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése